電腦眾生相

 

『有冇搞錯,又入唔到留言,信唔信一槍打爆你吖哪?』

 

『今日你想我點樣糟質你?用火燒你,用油炸你,抑係逼你打通技術支援熱線呢?』

『救命呀,我上咗網出唔到嚟呀!』

之前<———–上網———–>之後

『我只係撳咗個《消除》按鈕啫…』

現代主婦恩物:洗衫,煮飯加上網

『好易啫,搵到開關啪著佢咩得囉。』

『呢副電腦裝咗氣袋架,你一瞓著就自動彈出嚟架啦。』

『你副電腦仲未整番咩?』

『喂,死佬,仲係度玩Facebook呀?夠鐘行禮咯噃…』

在家工作者嘅《便服》星期五

『你隻死為食貓,吞咗隻mouse,叫我點上網呀?』

『正!啱啱喺EBay賣咗隻衰狗,哈哈..』

『部電腦成日打出來話“You got mail”,點解冇嘅呢?』

『要關機,唔使咁啩?』

『成日唔俾我登入吖哪,你聽住,快點俾我入,唔係你就知錯啦!』

『如果副電腦激親我…我首先冷靜咁搵原因…然後深呼吸…最多咩再嚟過…』

家用電腦最啱嗰啲唔覺得俾男人激親嘅女人用。

 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

迴響

Trackbacks

  • By 2010 in review « 雪泥鴻爪錄 on 03/01/2011 at 8:42 上午

    […] The busiest day of the year was November 10th with 127 views. The most popular post that day was 電腦眾生相. […]

發表迴響

