法庭笑話

 
以下是朋友寄來據說真有其事的法庭對白,覺得很有趣,選幾則譯成粵語版供大家一笑。


律師:你呢個重癥肌無力病有冇影響你嘅記憶力?
證人:有。
律師:咁點樣影響你嘅記憶力呢?
證人:我唔記得嘢。
律師:可唔可以舉個例話俾我哋知唔記得咗啲乜嘢?

律師:醫生,請問如果一個人喺瞓覺時死咗,有冇可能佢到第二朝至知道呢?
證人:喂,請問你有冇律師牌?


律師:你個仔,六歲嗰個呢,佢今年幾大?
證人:六歲,咩好似你嘅IQ咁囉。


律師:當被告影你張相嗰陣,你喺唔喺度?
證人:你有冇搞錯?


律師:請問你喺性方面係唔係好活躍?
女證人:唔係,我凈係瞓喺度啫。


律師:咁即係話你個BB受孕嗰日係八月八號?
證人:係。
律師:請問當時你做緊乜嘢?
證人:我………..


律師:你有三個細佬,係唔係?
證人:係。
律師:幾個係仔?
證人:冇。
律師:咁有冇女呢?
證人:法官大人,我諗我需要換個新律師,得唔得?


律師:你嘅第一次婚姻點解終止咗?
證人:過咗身。
律師:邊個過咗身?
證人:你估下…


律師:你可唔可以形容下個疑犯?
證人:中等身材,有鬚。
律師:係男定女?
證人:如果佢唔係拍緊戲,我估係男啩。


律師:醫生,請問你解剖過幾多個死人?
證人:全部都係,未死嗰啲會掙扎噃。


律師:你記唔記得幾時檢驗個死者?
證人:我大約喺八點半度開始解剖。
律師:個死者當時係唔係已經死咗?
證人:應該係啩,如果未死,就係喺我解剖完嗰陣囉。


律師:你有冇資格俾個尿液樣本?
證人:咁你有冇資格問呢個問題?


律師:醫生,當你解剖個死者前,有冇探過佢脈搏?
證人:冇。
律師:有冇檢查佢血壓?
證人:冇。
律師:有冇檢查佢呼吸?
證人:冇。
律師:咁即係話,你開始解剖佢嗰陣,佢有可能仲未死?
證人:唔係。
律師:點解你咁肯定?
證人:因為佢個腦放咗喺我枱頭個玻璃樽度。
律師:就算係咁,有冇可能佢仲在生呢?
證人:咁就係…可能佢仲在生做緊律師都未定。
 
 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

迴響

  • lady  On 04/09/2009 at 11:11 上午

    1

  • lady  On 04/09/2009 at 11:15 上午

    waka..kaaaaa ^^0^^

  • lady  On 04/09/2009 at 11:16 上午

    問下小雯會清楚 ~

  • 路人  On 04/09/2009 at 11:40 上午

    嘻嘻

  • 金魚  On 04/09/2009 at 6:37 下午

    laugh me to die ~~~~~~~~~你個仔,六歲嗰個呢,佢今年幾大……..hahaha

發表迴響

