長者笑話一籮籮

遺囑
 
有個老人家患嚴重失聰好多年去睇醫生。醫生幫佢配咗副助聽器令佢完全恢復聽覺。
一個月後,個老人家返去複診,醫生問佢:“你依家又聽到晒嘢,你屋企人咩好開心?”。
老人家話:“我仲未話畀佢哋知架,我剩係坐喺度聽佢哋講嘢,就改咗三次遺囑囉。”
 
啱啱出世嘅BB
 
兩個老人家喺老人中心坐喺樹蔭底下張長椅度傾偈。
其中一個同另外嗰個話:“瘦佬,我今年83歲啦,唔知點解周身骨痛,你同我咁上下年紀,覺得點吖?”
瘦佬話:“我覺得好似個啱啱出世嘅BB。”
“真係嘅?好似個啱啱出世嘅BB咁正?”
“係呀,又冇頭髮,又冇牙。弊,好似依家仲瀨咗尿添。”
 
玫瑰
 
兩個年老夫婦去另外一對夫婦屋企食飯。食完飯兩個女人去廚房洗碗。兩個男人坐喺度傾閒偈。
個老人家話:“琴日我哋去咗間新開嘅餐館食飯,啲小菜真係好正,介紹你哋去食吖。”
主人家問:“好呀,間餐館叫乜嘢名呀?”
老人家諗咗一大輪話:“你知唔知你送畀你意中人嘅花叫乜嘢花,呢,嗰啲紅紅哋色又有刺嘅呢。”
“你係唔係話玫瑰?”
“係呀、係呀,就係佢啦,”老人家話,跟住轉頭對住廚房大聲嗌:“阿玫瑰、玫瑰,琴晚我哋去嗰間餐館叫乜嘢名呀?”
 
輪椅
 
醫院規定病人出院一定要坐輪椅。有個學生護士巡房見到病房有個著得整整齊齊,好似準備出院嘅老人家坐喺病床度,腳旁邊有個喼。護士推咗張輪椅要佢坐,佢死都唔肯,話佢行得唔使坐輪椅。個護士解釋一輪院規,先至說服老人家坐上輪椅推入電梯度。落緊樓嗰陣,個護士問佢個太太係唔係來接佢?
“我唔知喎,佢仲係樓上個洗手間處換緊件病人衫噃."
 
記憶力衰退
 
一對九十幾歲嘅夫婦有記憶力衰退問題。有一次檢查完身體,醫生話佢地身體冇乜事,不過要解決健忘問題,最好有嘢就寫低幫助記憶。
當晚睇睇下電視,個男人起身問佢老伴:“我依家去廚房,使唔使幫你攞啲嘢呀?”
“好呀,唔該幫我攞杯雪糕。”
“冇問題!”
“你有冇寫低佢呀?因住唔記得喎。”
“得啦,我實記得架。”
“仲有,幫我加啲士多啤梨汁喺面。喂,好心你寫低啦,唔係你會唔記得架。”
“得啦,我記得。你要雪糕同埋士多啤梨汁吖嘛。”
“我仲想加啲忌廉添。哎,我諗你實唔記得咁多架啦,寫低啦。”
個男人畀佢老伴激親:“咁簡單嘅嘢使乜寫低呀。你要雪糕加士多啤梨係面,再加忌廉吖嘛。我記得啦,前世。”
跟住佢蹣跚走入廚房。二十分鐘後,個老人家喺廚房出來畀碟火腿蛋佢老伴。
個女人望咗嗰碟火腿蛋一輪:“咦,我塊多士喺邊?"
 
結婚
 
有個長者問佢八十幾歲嘅老友:“聽講你要結婚噃?”
“係呀。”
“我識唔識佢?"
 "唔識。”
“靚唔靚?"
"麻麻啦。”
“識唔識煮飯?”
“唔係幾識。”
“係唔係好有錢?"
"窮過蒙正。”
“佢床上功夫好掂咩?"
"唔知喎。”
“咁你又會同佢結婚?"
"事關佢仲揸到車吖嘛。”
 
助聽器
 
有個男人話畀佢鄰居知:"我啱啱買咗副新出好正嘅助聽器,成四千幾銀架。”
“真係?佢正成點?"
"依家十二點半。”
 
 
 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

迴響

  • 簑笠翁  On 15/12/2007 at 7:23 下午

    D長者笑話好有娛樂性呀!哈哈!

  • 簑笠翁  On 15/12/2007 at 7:30 下午

    先父有個外號叫「聾林」,配了助聽器聽人說話,
    也只是時可時不可。聾人多疑真的一點不錯,
    聽到D聽唔到D仲衰!曾經就產生過不少誤會。

  • 路人  On 15/12/2007 at 10:13 下午

    老中青都有笑話, 哈哈

  • 瑞克  On 15/12/2007 at 11:13 下午

    真係幾好笑……… 一讚!!

  • deby  On 16/12/2007 at 9:27 上午

    有時D

  • deby  On 16/12/2007 at 9:28 上午

    有時D老人家都幾精咖,學會扮聾。

  • Frank  On 17/12/2007 at 7:05 下午

    孤舟老弟、Deby~老人家有時會“選擇性失聰” -  中意聽既就聽到,唔中意既聽唔到。
     
    路人老弟、艾瑞克~笑好過喊。笑中有淚,淚中有笑。
     
     

  • lady  On 17/12/2007 at 11:07 下午

    有D唔明既?!

  • Frank  On 18/12/2007 at 12:18 上午

    靚太宗妹~邊度唔明?

發表迴響

