巴士揀位坐

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

迴響

  •  On 01/07/2007 at 3:10 下午

    喔………呢個有意思囉……..多謝晒………以後我識點揀位喇……………..

  • lady  On 01/07/2007 at 5:31 下午

    好野, 终於有人遲過我! 仲係姓林既添 ^^
    (約大半年前宗妹post過呢篇文, 比孻兄笑我慢, 因佢再早我半年已post過咯……)

  • NottyCat  On 03/07/2007 at 3:01 下午

    下層最後的中間位是最危險 , 左右無扶手 , 前面無擋 , 曾有次坐巴士時 ,
    架車突然急煞掣避一位年青人 , 差点兒我被拋向前 ,幸好隔離的乘客拉着我 , 不然 ….. 呵呵 ! ! !

  • fan  On 06/07/2007 at 4:51 下午

    乘車時,坐位有多我多數會撰中央來坐.

發表迴響

